سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/19
8:53 عصر

بیاید برای کمک به خواهران و برادران بحرینی قدمی بر

بدست شروق (z_m) در دسته

این روز ها خبر های مربوط به کشتار مردم انقلابی بحرین را  که می شنویم ،عکس شهدایشان را که می بینیم، سکوت بنیاد های اسما مدافع حقوق بشر را که می بینیم ،دلمان خون می شود . انگار دستها همه  همراه شده اند تا فریاد شجاعانه جوانان مبارز بحرین به گوش کسی نرسد .وهابیان بی ایمان به اسم دین ساختگیشان جوانان بی گناه بحرینی را به خاک و خون می کشند و شبکه های صهیونیستی همه چیز را سانسور می کنند .

امروز دنیا باید صدای مظلومیت ملت مبارز بحرین را بشنود .

با عده ای از دوستان یک لینک باکس برای انتشار اخبار بحرین راه اندازی کرده ایم که مشارکت باقی دوستان می تواند در انتشار و همه گیر شدن اخبار بحرین موثر واقع شود . شاید این کمترین کاری باشد که از ما وبلاگ نویسان ایرانی برای کمک به خواهران و برادران ایمانیمان در بحرین بربیاید .

برای مشارکت در این طرح می توانید کد زیر را در بخش مناسبی در قالب وبلاگتان کپی کنید :

<!-- Begin ParsTools.com Linkbox Code -->

<script language="javascript" src="http://www.parstools.com/lbox/code/?LinkBox=25275&width=400&height=300"></script><noscript ><a href="http://www.parstools.com/linkbox_fa/">لینک باکس</a></noscript>

<!-- End ParsTools.com linkbox code -->

در بخش های قرمز شده از کد می توانید ارتفاع و عرض مناسب را با توجه به قالب وبلاگ خود تعیین کنید .

برای ارسال خبر به باکس هم می توانید از گزینه "ارسال لینک جدید "موجود در باکس اقدام نمایید . اخبار دریافت شده مورد بررسی قرار می گیرد و در اسرع وقت در باکس منتشر می شود .

به امید آزادی تمام ملت های آزاده جهان