شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال

شروق z_m

+ به نقل از کاربران گوگل پلاس که به نظرم تحليل قابل تامليه : اصلا اينکه موضع رسمي و جهت گيري اقتصادي و سابقه تيم اقتصادي چيست به کنار چون وقتي تيم اقتصادي قوي وجود ندارد اين بحث هاي ثانويه موضوعيتي ندارد حالا اينکه آقاي قاليباف در تمام پست هاي قبلي اش از شهرداري تا نيروي انتظامي اصلا ورود جدي به اقتصاد نداشته و درگيري با اين حوزه در وظايفش نبوده و اصلا با اين حوزه ناآشناست را هم کاري ندارم!
شروق z_m
حتي اين 5 نفر اقتصاد دان حتما لازم نيست آدمهايي در سطح تيم اقتصادي دکتر جليلي و تئوريک هاي اقتصاد مقاومتي و وزنه‌هايي چون پروفسور درخشان يا دکترعادل پيغامي و زريباف(باسلايق گوناگون) و ... باشند. پرويز داودي و ميرکاظمي و مديراني در اين سطح هم هيچ.
شروق z_m
حتي لازم نيست افرادي مثل دکتر زاهدي وفا (مسئول تيم اقتصادي جليلي) باشند که سابقه نوشتن برنامه پنجم و باني بودن تمام طرح هاي تحول در اقتصاد از اصلاح نظام پولي و مالي گرفته تا هدفمندي يارانه ها و ماليات و غيره را در کارنامه داشته باشند.
شروق z_m
حداقل درجه دو ترهايي باشند که بشود آنها را يک تيمي فرض کرد که در چند حوزه حداقل رزومه يا سابقه‌اي داشته باشند و باهم کار مشترکي در حوزه اقتصاد کرده باشند که بشود اقتصاد ام القراي جهان اسلام را در اوج چنين فشارهايي به ايشان سپرد.
شروق z_m
من دوست دارم به عملگرايي آقاي قاليباف راي بدهم تا ثبات را دوساله به کشور بازگرداند ولي چون اهل توده‌اي راي دادن به يک سري شعار خوب و کلي نيستم نمي توانم بخاطر ساخت اتوبان و گاردريل و جنگل کاري و باغ پرندگان تمام اقتصاد يک کشور را به يک فرد بدون تيم اقتصادي و بدون سابقه روشن با يک سري دغدغه گفتماني و شعار خوب بسپارم.
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top