سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/7/17
11:35 صبح

روز دختر و ...

بدست شروق (z_m) در دسته روز دختر

بسم رب المخلصین
امروز داشتم به یک مسئله مهم فکر می کردم .
مسئولین امر نشسته اند و کلی فکر کرده اند و روز دختر را اعلام کرده اند تا در این روز با توجه به شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها یک الگوی مناسب به دختران امروز و مادران جامعه فردا معرفی شود .الگویی که بتواند در برابر باربی و سایر شخصیت های وارداتی (یا بهتر بگویم مهاجم ) غربی بایستد و دختر امروز و مادر سازنده جامعه فردا را برای مسئولیت سخت پیش رویش آماده کند .
اما در عمل این روز چگونه بر گزار می شود ؟
یک عده که مشغول ساختن اس ام اس علیه دختران میشوند .یک عده با تمام قوا به مقابله بر می خیزند . یک عده کاملا بی منظور! متذکر می شوند که روز دختر و روز کودک یکی شده است . بحث ها بالا می گیرد و اصلا اصل موضوع عوض می شود .
یک عده دیگر مثلا می خواهند به نام این روز معضلات دختران را حل کنند و متاسفانه عینکشان کل معغضلات را در نبود شادی خلاصه می کند  و کلی جشن ِجیغ و کف و هورا راه می اندازند . بعد هم چندتا خواننده و بازیگر را می فرستند بالای سن تا دختران تمام احساست خود را نثارشان کنند و بقیه بنشینند عکس بگیرند و گزارش کنند :این هم از دختران ما!
یک عده هم که می خواهند از حضرت معصومه یک الگوی رفتاری بسازند و عرضه کنند کل اینترنت را که می گردند فقط چند جمله ای درباب سفر و بیماری و وفات آن حضرت و البته لیست بالا بلندی از کراماتشان پیدا می کنند ...
از همین حالا پیش بینی می کنم که امسال هم روز دختر تمام می شود ودختران می مانند  و الگوی گمشده  دختر امروز و مادر سازنده جامعه فردا در پس جیغ و کف و هورا و اس ام اس و دعوا و جنگ و جدل  !

با همه اینها دختران خوب و مسلمان ایران زمین روزتان مبارک 

پ.ن : اینها که خواندید درد دل بود اصل مطلب را در وبلاگ ارزشی ها منتشر کردم