• وبلاگ : شروق
  • يادداشت : اجلاس غير متعهد هاي تهران و حال و روز بعضي ها
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    آره انگار همينجورياست !
    ميخواستم نظر محبو بدم که ديدم زودتر اين نظرو داده :)
    پاسخ

    :)

    هو الحبيب

    مدير محترم وبلاگ شروق
    سلام و خداقوت

    دوست گرامي، از شما دعوت مي کنم به وبلاگم سر بزنيد و مرا از نظرات سازنده خود بهره مند سازيد، وبلاگ سلمان علي ع با تقديم مطالب متنوع و به روز، با نهايت افتخار پذيراي شماست.

    با تشکر
    سياوش آقاجاني

    آدم ياد اون پدر و پسر و الاغشون مي افته ...
    پاسخ

    دقيقا !زدي تو خال :)
    + من 
    درست. اما ايرادات هم کم نيست. الان 5 روز تهران را تعطيل کردند برا اجلاسي با 7000 نفر ميهمان. تو انگليس هم المپيک برگزار ميشه با ده ها هزار نفر ميهمان و در مقياسي به مراتب بزرگتر از اجلاس تهران و مدت زمان خيلي بيشتر. اما يک روز هم تعطيل نميشه. از طرف ديگه اجلاس توي تهرانه، اما از روزها پيش توي ورودي هاي شهرهاي ديگه (اصفهان را خودم مي دونم) ايست بازرسيها ترافيک درست کردند. حالا ميگيد تهران تعطيله و ايست بازرسي ها باعث ترافيک نميشه (کما اين که توي اتوبان کرج ترافيک 12 کيلومتري به خاطر ايست بازرسي درست شد) اما شهرهاي بزرگ مثل اصفهان که تعطيل هم نيستند را چي ميگيد؟
    پاسخ

    البته اول بايد اين مواردي رو که گفتيد ثابت کنيد . الحمد لله روزگار بهمون ياد داده به " با چشم خودم ديدم " هاي اينترنتي اعتماد نکنيم . ثانيا اگر اخبار رو گوش کرده بوديد مي ديديد که تعدادي از ميهمانان براي بازديد به اصفهان و مشهد و ساير شهر ها هم رفتن . پس کنترل اون مناطق هم ضروري بوده . در ضمن ترافيک 12 کيلومتري اتوبان کرج رو بايد ببينيم در چه ساعتي از روز بوده و چقدر طول کشيده و نسبت به روز هاي ديگه و اتفاقات ترافيک سازي مثل شب چله و شب عيد و ... چقدر بيشتر مردم رو به تاخير انداخته . در ضمن خيلي بي انصافيه که شما نظم و انظباط حاکم بر شهري به بزرگي تهران رو رها کنيد و يک ترافيک اتوبان کرج رو که حضور مسافران خط شمال در اون بي تاثير نيست رو زير دره بين بگيريد ....

    اين حال و روز بسياري از انتقاد هايي است که در اطرافمان مي شنويم حرف هايي که باعث مي شود انتقادهاي به جا و سازنده هم شنيده نشوند موفق باشيد
    سلام
    دقيقا همينطوره که گفتي. صد در صد موافقم با حرفات :)
    بعضي ها انگار دنيا اومدن فقط براي اينکه به هر چيزي ايراد بگيرند. هميشه نقاط ضعف رو مي بينند و هيچ وقت به نقاط مثبت توجه نمي کنند.
    پاسخ

    جالبه که خود اين آدم ها نقاط مثبت زندگيشون به اط تعداد انگشتان دستشون هم تجاوز نمي کنه
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 10 شهريور 91 نوشته (بهانه جويي ها از اجلاس ) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سپاسگزارم