• وبلاگ : شروق
  • يادداشت : بيداري اسلامي و وظايف ما
  • نظرات : 4 خصوصي ، 17 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 1 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     


    سلام

    ممنون از مطالب زيبا و مفيدت

    سلام ...

    بالاخره شان استون مسلمان شد يا نشد؟؟؟

    منتظر حضور و نظرتون در وبلاگ هستم ...

    غروب جمعه ها دارم سوالي:خبراز مهدي زهرا چه داري؟

    اينجا ايران است/حاكمش نايب امام زمان است/وپاك ترين رهبر جهان است/قدرت بسيجيانش كابوس اهريمنان است/اينجا كمي اجناس گران است/چون كه تحريم دشمنان است/اما... شيعه صبورو قهرمان است/هدف ما از زندگي نان نيست!
    + حامي 
    http://titrpress.com
    پايگاه تحليلي-خبري تيترپرس(حاميان گفتمان انقلاب اسلامي)
    مايكل شوماخر چندين سال متوالي در مسابقات رالي در دنيا اول شد. وقتي رمز موفقيتش را پرسيدند، در جواب گفت: تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم...
    بله!!
    بله!!

    پنجمين طرح ملي وبلاگ نويسي بوي سيب با محتواي عاشورايي در استان قم به همت راديو معارف و همياري نهادهاي فرهنگي طي محرم و صفر 1433 (آذر و دي 1390) در دو بخش اصلي و جنبي با حضور دکتر لاريجاني رياست مجلس شوراي اسلامي ،دکتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ،دکتر صوفي معاونت صدا، با تقدير از برگزيدگان اين دوره به کار خود خاتمه داد.

    بر خود ميباليم که جناب آقاي محمد عابديني يکي از نويسندگان وبگاه بر و بچه هاي ارزشي از افتخار آفرينان و برگزيدگان اين مسابقه بودند .ايشان توانستند در بخش اصلي و در قسمت ريز نوشته هاي عاشورايي رتبه دوم را کسب کنند. سفر سوريه گواراي وجودتان (+)

    + شوق وصال 

    سلام

    مطلب عالي بود

    متاسفانه به نظر مياد ما اغلب در همان مرحله ي اول هستيم

    موفق باشيد انشاءالله





    با سلام و خسته نباشيد وبلاگ جالب و پر محتوايي داري به ما هم سر بزنيد اگر مايليد تا با هم تبادل لينک کنيم با تشکر اينم ادرس سايتم:http://mtdownload.com
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 90 نوشته (بيداري اسلامي و وظايف ما) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سپاسگزارم
       1   2      >